Welkom op onze Dielle Pelletkachel
Om het support process te verbeteren, hebben wij besloten om gebruik te gaan maken van een Ticket systeem
Ieder support ticket krijg haar eigen unieke nummer die u kunt gebruiken om online de status van uw vraag in te zien.
Open A New Ticket
Open een nieuw ticket
Check Ticket Status
Controleer ticket status
Alle verzoeken, zowel open als gesloten.
Geef zoveel mogelijk gedetaileerde informatie, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Om een eerder aangemaakt ticket te bewerken, gebruik "Controleer ticket status"
Voor uw gemak bouwen wij een archief en geschiedenis op met al uw vragen en de daarbij horende antwoorden.
Een geldig e-mail adres is verplicht.
Alle reacties zijn van: Dielle pelletkachel !
Gelieve 1 ticket per probleem invoeren. Wanneer u meerdere tickets per probleem in ons systeem zet, wordt onze reactie tijd vertraagd.
Nieuwe tickets resulteren binnen 10 minuten in een bevestigingsmail! Als u deze niet ontvangt dient u uw ongewenste mail na te kijken.